شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eaz_gov
 
 آخرین اخبار

استاندار آذربایجان‌ شرقی:
دانشگاه‌ها، تجاری‌سازی دستاوردهای علمی را در اولویت قرار دهند

با حضور مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری؛
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر برگزار شد

استاندار آذربایجان شرقی از فرزند استاد شهریار عیادت کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی:
سیستم ویدئوکنفرانس استانداری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی
بخشداران نقش بسزایی در ارتقای خدمت‌رسانی به روستاییان دارند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:
صدور مجوز ساخت‌وساز در اطراف رودخانه‌ها با حساسیت انجام شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:
انتخابات مجلس باید روز همبستگی ملی و انسجام سیاسی باشد

گزارش سفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی به شهرستان مراغه

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
صنایع بزرگ از فرصت "رینوتکس" برای معرفی و رفع نیازهای خود استفاده کنند

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان شرقی:
آذربایجان شرقی در توسعه روابط ایران و ترکیه نقش محوری دارد

آرشیو Print RSS
 
 
امروز : 153
ديروز : 147
ماه : 25840
سال جاری : 869228
تعدا مطالب : 13444
كل : 3332677
 
تاریخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395     |     کد : 22854

مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان شرقی:

نتیجه‌گیری درباره طرح تغییر مسیرهای ترافیکی زود است

مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح تغییر مسیرهای ترافیکی در هسته مرکزی شهر تبریز، گفت: نتیجه‌گیری در مورد موفق بودن این طرح هنوز زود است، اما نشانه‌ها حاکی است که این طرح در کاهش حجم ترافیک هسته مرکزی شهر موثر بوده است.

مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح تغییر مسیرهای ترافیکی در هسته مرکزی شهر تبریز، گفت: نتیجه‌گیری در مورد موفق بودن این طرح هنوز زود است، اما نشانه‌ها حاکی است که این طرح در کاهش حجم ترافیک هسته مرکزی شهر موثر بوده است.

رضا طوسی در گفت‌وگو با رادیو تبریز، اظهار داشت: یکی از مشکلات انکارناپذیر در ساختار شهری تبریز، ضعیف بودن کریدورهای شمالی جنوبی شهر است که موجب اختلال در مسیرهای ترافیکی می‌شود.

وی اجرای طرح تغییر مسیرهای ترافیکی در هسته مرکزی تبریز را راهکاری برای بهبود ظرفیت ترافیکی در این منطقه عنوان کرد و گفت: طرح قبلی ترافیک در این منطقه ایرادهای عمده‌ای داشت از جمله وجود مسیر مخالف در حد فاصل میدان دانشسرا تا میدان شهدا که موجب سردرگمی عابران پیاده و رانندگان می‌شد.

طوسی افزود: با توجه به افزایش حجم ترافیک در این منطقه و مسایل دیگری همچون تبریز 2018، اصلاح طرح ترافیکی ضروری به نظر می‌رسید و بر این اساس شورای ترافیک استان طرح تغییر مسیرهای ترافیکی در این منطقه را تصویب کرد.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان خاطرنشان کرد: یکی از فواید این طرح، کاهش طول مسیر ناوگان حمل و نقل عمومی است که امیدواریم با سپری شدن زمان روز به روز اثرگذاری آن بیشتر دیده شود.

وی با بیان این که نتیجه‌گیری درباره این طرح زود است و طرح‌های ترافیکی برای اثربخشی نیاز به پروسه طولانی‌تری دارند، افزود: تا زمانی که مردم از سردرگمی بیرون آمده و مسیرهای جدید و جایگزین را شناسایی کنند نمی‌توان به صورت قطعی در مورد این طرح نظر داد، اما نشانه‌ها حاکی از این است که در مدت چند روز اجرای این طرح، ترافیک در هسته مرکزی شهر کاهش یافته و اگر این روند ادامه یابد می‌توان گفت که طرح موفقی اجرا شده است.

طوسی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص وظایف شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، گفت: شورای هماهنگی ترافیک استان‌ها به تبع شورای عالی ترافیک در سال 1372 تشکیل شده و وظیفه هماهنگی و تعیین سیاست‌های کلان ترافیک در استان را بر عهده دارد.

وی با بیان این که شورای ترافیک استان اتاق فکری متشکل از کلیه دست‌اندرکاران حمل و نقل و ترافیک است، افزود: این شورا بر حسن اجرای سیاست‌های کلی ترافیک که از سوی شورای عالی ترافیک ابلاغ می‌شود نظارت می‌کند، ضمن این که وظیفه بررسی و تصویب نهایی طرح‌های ترافیکی و مصوبات کمیته‌های تخصصی حمل و نقل و ترافیک استان نیز از وظایف این شوراست.


نوشته شده در   دوشنبه 20 ارديبهشت 1395  توسط   سردبیر پایگاه اطلاع‌رسانی   
PDF چاپ چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir