شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eaz_gov
 
 آخرین اخبار

استاندار آذربایجان‌ شرقی:
دانشگاه‌ها، تجاری‌سازی دستاوردهای علمی را در اولویت قرار دهند

با حضور مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری؛
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر برگزار شد

استاندار آذربایجان شرقی از فرزند استاد شهریار عیادت کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی:
سیستم ویدئوکنفرانس استانداری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی
بخشداران نقش بسزایی در ارتقای خدمت‌رسانی به روستاییان دارند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:
صدور مجوز ساخت‌وساز در اطراف رودخانه‌ها با حساسیت انجام شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:
انتخابات مجلس باید روز همبستگی ملی و انسجام سیاسی باشد

گزارش سفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی به شهرستان مراغه

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
صنایع بزرگ از فرصت "رینوتکس" برای معرفی و رفع نیازهای خود استفاده کنند

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان شرقی:
آذربایجان شرقی در توسعه روابط ایران و ترکیه نقش محوری دارد

آرشیو Print RSS
 
 
امروز : 117
ديروز : 147
ماه : 25804
سال جاری : 869192
تعدا مطالب : 13444
كل : 3332641
 
تاریخ : سه شنبه 18 دي 1397     |     کد : 29530

در نخستین جلسه ملاقات عمومی؛

استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات مردم رسیدگی کرد

استاندار آذربایجان شرقی عصر دوشنبه در نخستین جلسه ملاقات مردمی خود پای درددل تعدادی از شهروندان نشست و دستورهای لازم برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان را صادر کرد.

دکتر محمدرضا پورمحمدی یک ماه بعد از انتصاب خود به سمت استانداری آذربایجان شرقی، در نشستی با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

وی در این جلسه با بیان اینکه فلسفه دیدارهای مردمی مسئولان، آگاهی از مشکلات مردم است، گفت: بیشتر مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی و اشتغال است که همه این مشکلات به دستگاه‌های ذی‌ربط انعکاس می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، شهردار تبریز و مدیران و نمایندگان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، آب منطقه‌ای و بانک ملی نیز استاندار آذربایجان شرقی را در رسیدگی به مشکلات مردم همراهی کردند.

در این جلسه 30 نفر از شهروندان استان که از طریق سامانه تلفنی 111 ثبت‌نام کرده بودند توانستند مشکلات خود را با استاندار در میان بگذارند.

سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.
 


نوشته شده در   سه شنبه 18 دي 1397  توسط   سردبیر پایگاه اطلاع‌رسانی   
PDF چاپ چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir