شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eaz_gov
 
 آخرین اخبار

استاندار آذربایجان‌ شرقی:
دانشگاه‌ها، تجاری‌سازی دستاوردهای علمی را در اولویت قرار دهند

با حضور مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری؛
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر برگزار شد

استاندار آذربایجان شرقی از فرزند استاد شهریار عیادت کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی:
سیستم ویدئوکنفرانس استانداری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی
بخشداران نقش بسزایی در ارتقای خدمت‌رسانی به روستاییان دارند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:
صدور مجوز ساخت‌وساز در اطراف رودخانه‌ها با حساسیت انجام شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:
انتخابات مجلس باید روز همبستگی ملی و انسجام سیاسی باشد

گزارش سفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی به شهرستان مراغه

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
صنایع بزرگ از فرصت "رینوتکس" برای معرفی و رفع نیازهای خود استفاده کنند

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان شرقی:
آذربایجان شرقی در توسعه روابط ایران و ترکیه نقش محوری دارد

آرشیو Print RSS
 
 
امروز : 1310
ديروز : 1920
ماه : 91342
سال جاری : 2084494
تعدا مطالب : 13444
كل : 3045876
 
تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1396     |     کد : 27846

نشست کمیته ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان سفرهای نوروزی برگزار شد

نشست کمیته بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی در رابطه با تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری برگزار شد.

یدالله قاری‌زاده، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی و رئیس این کمیته در این نشست ضمن تشریح سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت کشور، بر نظارت و بازرسی دقیق نسبت به عملکرد عوامل اجرائی در ایام عید نوروز تأکید کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد چک‌لیست ابلاغی وزارت کشور درخصوص خودارزیابی دستگاه‌های اجرایی در رابطه با خدمات سفرهای نوروزی به صورت جدی از سوی بازرسان دستگاه‌ها تکمیل و در موعد معین به دبیرخانه کمیته ارسال شود.

ارزیابی تأسیسات، امکانات و منابع انسانی فعال دستگاه‌ها در ایام نوروز و رفع اشکالات احتمالی و اطلاع‌رسانی مراکز فعال درمانی در ایام نوروز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه همچنین شماره‌های تماس پاسخگویی به شکایات و نیازمندی‌های شهروندان و مسافران نوروزی به شرح زیر اعلام شد:
 
ردیف نام دستگاه تلفن های پاسخگو تلفن های 24 ساعته سامانه پیامکی
1 سامانه ملی دریافت شکایات   09629  
2 دانشگاه علوم پزشکی 1590 33355942
1590
 
3 راه آهن 34492610-041 1539  
4 راهداری وحمل و نقل و پایانه ها   141 1000141
5 فوریت های پلیس 110   110-197  
6 فوریت تعزیرات حکومتی   135  
7 شهرداری کلانشهر تبریز   137  
8 سامانه اطلاع رسانی میراث فرهنگی 35546040
35546041
09629  
9 سامانه دریافت شکایات صنعت معدن و تجارت   124  
10 سامانه امداد خودرو انجمن اتومبیلرانی و جهانگردی   1423  
11 شرکت پخش فرآورده های نفتی استان   09627  
12 اورژانش استان   115  
14 آتش نشانی   125  
15 سامانه رسیدگی به شکایات استانداری 35263877-041 111  
 


نوشته شده در   سه شنبه 15 اسفند 1396  توسط   مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی   
PDF چاپ چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir