شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eaz_gov
 
 آخرین اخبار

استاندار آذربایجان‌ شرقی:
دانشگاه‌ها، تجاری‌سازی دستاوردهای علمی را در اولویت قرار دهند

با حضور مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری؛
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر برگزار شد

استاندار آذربایجان شرقی از فرزند استاد شهریار عیادت کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی:
سیستم ویدئوکنفرانس استانداری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی
بخشداران نقش بسزایی در ارتقای خدمت‌رسانی به روستاییان دارند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:
صدور مجوز ساخت‌وساز در اطراف رودخانه‌ها با حساسیت انجام شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:
انتخابات مجلس باید روز همبستگی ملی و انسجام سیاسی باشد

گزارش سفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی به شهرستان مراغه

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
صنایع بزرگ از فرصت "رینوتکس" برای معرفی و رفع نیازهای خود استفاده کنند

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان شرقی:
آذربایجان شرقی در توسعه روابط ایران و ترکیه نقش محوری دارد

آرشیو Print RSS
 
 
امروز : 2504
ديروز : 2653
ماه : 76204
سال جاری : 2131518
تعدا مطالب : 13444
كل : 2832470
 
تاریخ : يکشنبه 20 اسفند 1396     |     کد : 27879

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:

بازرسی‌ مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از انجام بازرسی‌های مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در راستای صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.

بهروز مهدوی در نشست کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان در ایام نوروز، اظهار داشت: هر دستگاه باید کارکنان خود را توجیه کرده و آموزش‌های لازم را برای دستیابی به نتیجه مطلوب در بازرسی‌ها و برخورد با مراجعان انجام دهد.

وی در ادامه بابیان اینکه در دسترس بودن مدیران یکی از شاخص‌های ارزیابی است، گفت: مدیران دستگاه‌های متولی باید در دسترس بوده و پاسخگوی مشکلات موجود در دستگاه‌های زیر نظر باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر جلوگیری از تضییع وقت گردشگران، برخورد با کم‌فروشی و گران‌فروشی و همچنین لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، گفت: دریافت مبالغی بیش از تعرفه‌های قانونی در برخی مراکز بهداشتی و درمانی از جمله گلایه‌های مسافران است که باید با این موارد برخورد شده و تذکر داده شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جلب رضایت مسافران و گردشگران نوروزی، ادامه داد: در این راستا باید با ارائه فرم‌های نظرسنجی، از نظرات و پیشنهاد‌ها همچنین میزان رضایت مندی گردشگران از خدمات ارائه‌شده آگاه خواهیم شد.

مهدوی با اشاره به حضور گردشگران کشورهای اسلامی در تبریز، تأکید کردک مساجد استان با فراهم کردن بسترها و امکانات لازم باید آماده ارائه خدمات به گردشگران باشند.
 


نوشته شده در   يکشنبه 20 اسفند 1396  توسط   مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی   
PDF چاپ چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir