شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eaz_gov
 
 آخرین اخبار

استاندار آذربایجان‌ شرقی:
دانشگاه‌ها، تجاری‌سازی دستاوردهای علمی را در اولویت قرار دهند

با حضور مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری؛
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر برگزار شد

استاندار آذربایجان شرقی از فرزند استاد شهریار عیادت کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی:
سیستم ویدئوکنفرانس استانداری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی
بخشداران نقش بسزایی در ارتقای خدمت‌رسانی به روستاییان دارند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:
صدور مجوز ساخت‌وساز در اطراف رودخانه‌ها با حساسیت انجام شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:
انتخابات مجلس باید روز همبستگی ملی و انسجام سیاسی باشد

گزارش سفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی به شهرستان مراغه

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
صنایع بزرگ از فرصت "رینوتکس" برای معرفی و رفع نیازهای خود استفاده کنند

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان شرقی:
آذربایجان شرقی در توسعه روابط ایران و ترکیه نقش محوری دارد

آرشیو Print RSS
 
 
امروز : 122
ديروز : 147
ماه : 25809
سال جاری : 869197
تعدا مطالب : 13444
كل : 3332646
 
تاریخ : يکشنبه 23 ارديبهشت 1397     |     کد : 28127

استاندار آذربایجان شرقی:

مدیران باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند/ روابط عمومی‌ها مطالبات مردم را شناسایی کنند

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این که مدیران استان باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند، افزود: روابط عمومی‌ها باید در جلسات تصمیم‌گیری دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند.

دکتر مجید خدابخش در حاشیه همایش کارگزاران روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، گفت: یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش خدمت‌رسانی دستگاه‌ها، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از طریق روابط عمومی‌هاست.

وی، روابط عمومی را یک پل بسیار مطمئن بین مسئولان و مردم دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید بتوانند نظرات و دیدگاه‌های مثبت و منفی مردم را به مدیران منتقل کنند.

خدابخش با اشاره به اینکه گاهی دستگاه‌ها در تشخیص اولویت‌ها و نحوه خدمت‌رسانی، براساس میل و خواسته خود عمل می‌کنند، افزود: ممکن است مطالبات و ترجیحات مردم شکل دیگری داشته باشد و این وظیفه روابط عمومی‌هاست که مطالبات مردم را شناسایی کنند و از این حیث نیز روابط عمومی‌ها می‌توانند مکمل کار دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار آذربایجان شرقی عدم اعتماد مدیران به روابط عمومی‌ها را اصلی‌ترین مشکل این حوزه دانست و گفت: مدیران استان باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند و آنها را در جلسات تصمیم‌گیری مشارکت دهند.

وی افزود: توانمندسازی روابط عمومی‌ها هم گام دیگری است که برگزاری کارگاه‌های آموزشی در همین راستاست.

 


نوشته شده در   يکشنبه 23 ارديبهشت 1397  توسط   سردبیر پایگاه اطلاع‌رسانی   
PDF چاپ چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir