شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eaz_gov
 
 آخرین اخبار

استاندار آذربایجان‌ شرقی:
دانشگاه‌ها، تجاری‌سازی دستاوردهای علمی را در اولویت قرار دهند

با حضور مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری؛
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر برگزار شد

استاندار آذربایجان شرقی از فرزند استاد شهریار عیادت کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی:
سیستم ویدئوکنفرانس استانداری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی
بخشداران نقش بسزایی در ارتقای خدمت‌رسانی به روستاییان دارند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:
صدور مجوز ساخت‌وساز در اطراف رودخانه‌ها با حساسیت انجام شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:
انتخابات مجلس باید روز همبستگی ملی و انسجام سیاسی باشد

گزارش سفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی به شهرستان مراغه

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
صنایع بزرگ از فرصت "رینوتکس" برای معرفی و رفع نیازهای خود استفاده کنند

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان شرقی:
آذربایجان شرقی در توسعه روابط ایران و ترکیه نقش محوری دارد

آرشیو Print RSS
 
 
امروز : 113
ديروز : 147
ماه : 25800
سال جاری : 869188
تعدا مطالب : 13444
كل : 3332637
 
تاریخ : دوشنبه 6 فروردين 1397     |     کد : 27947

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

در تحقق شعار سال نباید از وظایف تولیدکنندگان غفلت شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر نگاه چندبعدی به شعار «حمایت از کالای ایرانی» گفت: وقتی صحبت از حمایت از تولید داخل می‌شود ذهن‌ها به سمت مصرف‌کننده معطوف می‌شود اما باید دقت کنیم که برای تحقق این شعار از وظایف تولیدکنندگان نباید غافل باشیم.

علی جهانگیری اظهار کرد: سؤال اصلی این است که چرا مصرف‌کننده در شرایط مساوی کالای خارجی را به کالای ایرانی ترجیح می‌دهد اینجا باید نوک پیکان به‌طرف تولیدکننده باشد تا او در پی پاسخگویی به این سؤالات برآید.

وی ادامه داد: باید درصدد این باشیم که بدانیم چرا مصرف‌کننده تمایل به مصرف کالای خارجی دارد آیا کیفیت و یا قیمت در این‌ بین اصلی‌ترین مؤلفه است و یا نه نحوه عرضه و معرفی محصولات است که مصرف‌کننده را به سمت مصرف کالای مشابه خارجی هدایت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، بازاریابی را حلقه گم‌شده تولید کشور دانست و گفت: متأسفانه تولیدکنندگان ما آن‌گونه که بایدوشاید در موضوع بازاریابی ورود جدی نداشته‌اند و این موضوع را تنها درفروش خلاصه کرده‌اند درصورتی‌که بازاریابی قبل از تولید شروع می‌شود و یک فرایند است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که در فرایند بازاریابی ضعف هایی داریم، تولیدکنندگان باید ضمن توجه به این مسائل به سمت رفع مشکلات پیش روی حرکت کنند تا با جبران این ضعف‌ها همسو با سلایق مصرف‌کننده آن‌ها را به مصرف تولید داخل سوق دهند.

وی آموختن رویکردهای نوین بازاریابی توسط بنگاه‌های اقتصادی را ضروری دانست و گفت: در نگاه اجمالی به مفهوم بازاریابی، بنگاه اقتصادی اعم از خدماتی و یا تولیدی باید راهی برای برآورده کردن نیازهای برآورده نشده مشتری به‌وسیله محصولاتی (خدماتی) که به بازار عرضه می‌شود کشف کند در این صورت است که هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده سود خواهند کرد و به نتیجه مطلوب دست خواهند یافت.

وی یکی از وظایف بنگاه‌داری را بازاریابی صحیح دانست و گفت: این تفکر که باید تلاش کنیم آنچه را که داریم به هر نحو ممکن بفروشیم درست نیست بلکه باید محصولی را تولید کنیم که بتواند نیازهای مشتری را برطرف کرده و یا نیاز جدیدی را در مشتری ایجاد کند و جایگزین محصولات مشابه خارجی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با تأکید بر حمایت‌های بخش‌های دولتی از تولیدکنندگان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خاطرنشان کرد: ما برای شناسایی و رفع ضعف‌های بنگاه‌های اقتصادی با تأکید بر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در کنار آن‌ها خواهیم بود تا بتوانیم با همراهی بخش دولتی، بخش خصوصی و مردم شاهد تحقق واقعی شعار سال باشیم.
 


نوشته شده در   دوشنبه 6 فروردين 1397  توسط   سردبیر پایگاه اطلاع‌رسانی   
PDF چاپ چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir